Friday, July 4, 2014

Leaving Jakarta, March 2014

These pics are taken by my mom & dad when they went to Jakarta few months ago. I'm curious why they took so many photos and just leave it, save it in hard disk. Okay, this is my job haha. All photos here taken by Nikon Coolpix L320. But now my dad gonna sell that camera cuz rare to use. Anyone wanna buy it? Check HERE.

Foto-foto ini diambil oleh mama & papa saya saat mereka pergi ke Jakarta beberapa bulan yang lalu. Saya heran kenapa mereka memotret banyak tapi hanya menyimpannya di harddisk. Saya tau ini emang kerjaan saya -_- Untuk merapikan, memilih, & menghapus yang jelek2. Sisanya saya posting disini. Semua foto ini dipotret dari Nikon L320. Tapi sekarang kameranya mau dijual karna jarang dipakai, bagi yang minat, bisa di cek DISINI.









Location : Soekarno Hatta Int. Airport

No comments:

Post a Comment